מה הסיפור שלך ?

עם כל העוצמה שלנו אנחנו לא יכולות לשנות את העבר שלנו מה שהיה היה יחד עם זאת אנו כן יכולות לשנות את המשמעות שאנחנו מעניקות לאירועים.

משמעות היא שילוב של מחשבה ורגש ומבחינתי נחשבת גוף ידע.

משמעות = ש.מ.ע שמיעה היא סוביקטיבית לחלוטין יש דברים שאנחנו לא שומעות כי לא נוח לנו לשמוע. לדוגמה יש אנשים שחולים על מוזיקת רגאיי ויש אנשים שחולים ממוזיקת רגאי….

כוון שאנו לא יכולים לשנות את העבר – עובדות – אנו יכולים לשנות את התרגום / סיפור של העובדות.
המנגנונים הקובעים כיצד נתרגם את העובדות נקבעים בגיל מאד צעיר והם הופכים לרשת אמונות / מסננים שכך אנו רואים את העולם ולא משנה מה יקרה כל סיטואציה נפרש אותה תמיד דרך אותם מנגנונים שניבנו בגיל צעיר . זכרו שלא משנה הסיטואציה עצמה משנה הסיפור / תרגום.

אמונה היא סיפור ולא עובדה ולכן היא שקר / בדיה,  הבעיה מתחילה כשאנו מאמינות לה ויוצרות עוד ועוד סיפורים שיוכיחו את צדקתנו לדוגמה אמונה כגון "זה לא היה צריך להיות כך " תמשיך לקרבן אותנו עוד ועוד כי היא מאשימה (בדרך כלל אחרים ) ומונעת קבלת אחריות על העבר או יותר נכון על תרגום העבר ובעצם אומרת שלא משנה מה אעשה תמיד אהיה קורבן (חוסר אונים נרכש) ולא אוכל לשנות את העתיד.

יש אמונות המון שנוצרו כדי להגן על אג'נדה מסוימת ועל השרדות ההמון או השליטים…
לדוגמה בימינו הס מלהזכיר יחסי מין במשפחה ואנו מנסים לשרש מנהג זה בכל הכוח ואילו במצרים העתיקה מנהג זה היה נפוץ כדי לשמור על השושלות המלכותיות, כמובן שאם נקח את הרעיון מבחינה אבוציויונלית יחסי מין במשפחה והולדת צאצאים עלול לגרום לפגמים גנטיים בצאצאים.

זכורנה שהסיפור שאנו מספרות לעצמינו על עצמינו יקבע את המציאות שאנו ניצור.

את מוזמנת ליצור קשר ישירות ולתאם פגישת יעוץ להמשך התהליך המתאים לך לצמיחה רגשית בתנועה ללא מחויבות – צרי קשר 

שלך באהבה

ורד